Click here to get your free mobile phone or apple ipod شعر و مطالب دیگر - جاده خدا
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش تا با بردباری همراه نگردد، نتیجه ندهد . [امام علی علیه السلام]
جاده خدا
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • چند ساله هستم؟
    شناسنامه ام میگوید 14سال و 3 ماه و 16 روز در دنیا بوده ام
    اما روز ها یی که زندگی کرده ام بیش از این است
    روحم پیر است و شاید خیلی جوان
    به قدر زندگی تمام دنیا
    به اندازه غم قلب زمین
    به اندازه بار تمام عالم    


                                -  روح من پیر است
    و به اندازه جوانه زدن دوباره درختان
    و به اندازه شوق یک عید     


                                       لمس یک باد    
                                                            جوان است


    آینه میگوید :"بزرگ شده ای"   اما قلبم هنوز کودک است
    قلبم به اندازه لذت خاک بازی کودک است
    جسمم جوان است   اما حوصله ام بسی پیر  
                                  پیر تراز دست فروش سر خیابان
                پیر تر از مادرم
    آرزو هایم مریض شده اند
                 آرزو هایم به قدر نا امیدی 
                               به اندازه ی فراموشی دورند
    و به اندازه ی بادبادک سبک
    غم هایم مثل یک دوست آشنا
    به اندازه ی شب ها ی تنهایی ام
                                           -دراز اند
    عادتم شده اند  
                      مثل تکه سنگ جا منده زیر پوستم  
                                                            همیشه آنجایند
    شادی هایم چه غریب         چه زیبا
    مثل خواب سحر ،شیرین 
                                -ولی زود گزرند
    من پرم از فراز پرم از نشیب
    پیچیده ام
                      -چون ساده ام
    به دوش زمان سنگینم
                                  -چون سبک بالم
    من پرم از شادی های نا یافته  و غم های سکنی گزیده
    و شاید تشنه یک جرعه خوابم
          و شاید یک سبد آرزوی تازه
                                        
                                         -نمیدانم شاید همین نزدیکی پیدایشان کنم





    امیر ::: یکشنبه 86/8/13::: ساعت 6:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

                                                     تقدیم به شما  

    از همان تاریخی که مصاحبه کیهان با بنده آغاز شد و مطالب آن در چندین نوبت به چاپ رسید، بازخورد این حرکت را درپی جستجوهایی که در اینترنت داشتم به خوبی مشاهده کردم و قطع امید شدن تشکیلات بهایی آشکار شد و سینه دریدن و اوج عصبانیت خود را به گونه های مختلف بروز داد. آنان در نهایت ناامیدی و یأس متن مصاحبه را تغییر داده و به توهین و تمسخر ما پرداختند و برای خالی شدن خود از هر تهمت و افترایی دریغ نکردند و جالب اینجا بود وانمود می کردند که نگارنده در اثر فشار و تحت شکنجه از بهائیت کناره گرفته و علیه این فرقه کذایی اقدام به انتشار مطالب و مسائل درون تشکیلاتی می نماید.
    دائما در گوش عناصر خود خواندند که کتابهای مهناز رئوفی نوشته های خود او نیست بلکه به نام او چاپ می شود علیرغم آشنایی آنان با ادبیات و طرز نگارش و نحوه بیان بنده این چنین خود را از افشاگری ها و پرده دری ها مبرا می کردند تا این که کتاب «سایه شوم» به چاپ رسید و این کتاب خاطرات، راه هرگونه تهمتی را بست با این حال دشمن خیره سر دست از مضحکه خویش برنداشت. پس از انجام مصاحبه کیهان با بنده حقیر و چاپ آن در قسمت پاورقی از ارگان ها و مراکز فرهنگی زیادی با من تماس گرفتند. از حوزه های علمیه گرفته تا مدارس و دبیرستان ها از من خواستند که در جمع آنها حضور یافته و برایشان صحبت کنم. در جشن بزرگ عید فطر در حسینیه کربلایی های تهران حضور یافته به مدت دو ساعت در جمع گرم و صمیمی مردم به سخنرانی و پرسش و پاسخ پرداختم. در جمع دانشجویان و اساتید حوزه علمیه کوثر تهران سخنرانی نموده و به سؤالات پاسخ دادم. در مسجد بزرگ حضرت ولی عصر (عج) واقع در شهرک شهید محلاتی (مینی سیتی) تهران در جمع پانصد نفری مردم به افشاگری و روشنگری پرداختم. در همان شهرک در دبیرستان ها و سایر حوزه های علمیه نیز حضور یافته علیه تشکیلات بهایی سخن سرایی کردم. در رادیو معارف در برنامه قبیله تزویر طی شش جلسه روزهای دوشنبه به مدت سه ربع صدای من در کل ایران پخش می شد آیا این فعالیت ها و اقدامات نیز به اجبار صورت گرفت. اگر آثار و نوشتجات مرا به دیگران نسبت می دهند برای اینگونه فعالیت های زنده چه پاسخی دارند؟!
    در سایت های متعلق به بهائیان فرافکنی و ترور شخصیت که یکی از بارزترین خصائل فرقه گریست به عنوان یک عکس العمل پرخاشگرانه فرقه ای با دو هدف صیانت از بهائیان و تهدید آنها نسبت به خروج از فرقه بهائیت و ایجاد انزوا در اینجانب و بعضا اتهامات بسیار ناروا، زشت و رکیک چیزی که در جامعه خودشان به وفور وجود دارد و امری کاملا عادی محسوب می شود به اینجانب نسبت داده اند. مصداق بارز آن عمل مواقعه آقای شهمیرزادی به دخترش است که منتخب حسینعلی بهاء به عنوان ایادی امرالله بود و سپس وارونه جلوه دادن واقعیت ها و به استهزا کشیدن اقدام اینجانب و روزنامه وزین کیهان و فضاسازی بهائیان علیه حقایق درون تشکیلات بهائیت.
    لازم می دانم در جهت تنویر اذهان مسلمین نکاتی را که حاصل 25 سال دوران بهائیگری است عرضه نمایم. فرقه بهائیت مثل سایر فرق دنیا به اندازه وابستگی اعضاء به فرقه به انسان ارزش می دهد در غیر این صورت دستگاه ارزش گذاری او را به یک ضد ارزش تبدیل می کند.
    چگونه است در زمانی که در بین بهائیان بودم از هر لحاظ مورد قبول و تائید سران تشکیلات بودم اما به محض خروج از این فرقه تبدیل به کسی شده ام که در سایت ها هر تهمتی را به او نسبت می دهند. در فرقه ارزش انسان به میزان دانش، صلاحیت، توانمندی و لیاقت نیست بلکه به میزان سرسپردگی فرد به رهبری تشکیلات ارزیابی می شود و رهبری فرقه هیچگونه رابطه ای را جز با خودش برنمی تابد.
    در این فرقه که خود را به نام دین معرفی می کند کدامیک از خصائل فرقه گری یافت نمی شود و در کدام فرقه خصلتی هست که در بهائیت نیست؟ بعد از مصاحبه با کیهان عصبانیت تشکیلات همه هویت این فرقه را برملا کرد. افراط در خشونت و وحشی گری یکی از خصائل فرقه هاست و اینها با رفتار ددمنشانه خود نسبت به متبریان به اثبات می رسانند که تا چه پایه انساندوست هستند.
    ارزش و اعتبار انسان ها بر مبنای وفاداری و تبعیت بی چون و چرا از رهبری فرقه و میزان خدمت به منافع صهیونیسم است نه به انسانیت و تقوای آنها سران تشکیلات مرا بهانه قرار دادند تا بتوانند به اعضای وابسته هر آنچه را می خواهند القاء کنند. ترویج توهم، ترس و اضطراب ناشی از جدایی از فرقه آنچنان مشهود بود که تاکنون چندین نامه به دست من رسیده حاکی از این که ما بهایی زاده هستیم و از بهائیت منزجریم اما جرأت ابراز عقیده نداریم، این چه آزادی عقیده ای است؟
    بهائیت همه شاخص های یک فرقه را داراست و هرکس در هر فرقه ای که باشد اگر کتاب مسلخ عشق و سایه شوم را مطالعه کند بی تردید تصدیق خواهد کرد که بهائیت یک فرقه سیاسی است همانطور که خوانندگان عزیز اذعان دارند، ویژگی های فرقه ها در کل دنیا مشابه هم است و آنان که آشنایی مختصری در باب فرقه شناسی دارند این ویژگی ها را به خوبی می شناسند. فرقه ها ضمن آن که تلاش می کنند در بیرون جذاب باشند، در درون سوءاستفاده گرند و بهائیت کاملا از این ویژگی برخوردار است. در فرقه بهائیت از تکنیک های پیچیده کنترل ذهنی و عضوگیری استفاده می کنند. در فرقه بهائیت به مردم حقه می زنند تا آنها را جذب کنند و آنها را فریب می دهند تا در فرقه نگه دارند. بهائیت یک فرقه سیاسی است با آفرینش دین جدید جهت فریب مردم، چرا که آنها از کنترل ذهن استفاده می کنند نه از آنچه که به آن اعتقاد دارند.
    دیده بان فرقه بهائیت یا پدیده کنترل ذهن، یک ابزار جادویی است که می تواند اراده آزاد افراد را از آنها بگیرد یعنی افراد را به نوعی به رباط کنترل از راه دور تبدیل می کند مثل القائاتی که بر افراد دارد که اگر از فرقه خارج شوید چنین و چنان می شود و تهدیدهایی اینگونه.
    در تکنیک بازسازی فکری ابتدا نقطه نفرت ایجاد می کنند سپس خود را به عنوان جایگزین به فرد تحمیل می نمایند و برای عضوگیری متوسل به دروغ و فریب می شوند چرا که اگر واقعیات بیان شود تبلیغ و صیانت به مخاطره می افتد.
    در فرقه بهائیت وابستگان براساس آنچه که به آنها القاء شده است رفتار می کنند مثل ابراز خوشحالی در عین بدبختی. در فرقه بهائیت هر کس ترغیب می شود تا مراقب اعضای خانواده باشد و گزارش هر آنچه را می بیند به مافوق خود اطلاع دهد. در فرقه بهائیت اطلاعات علمی افراد را کنترل می کنند، تفکرات غیرفرقه ای را با برچسب های مختلف مثل مستهجنات روحی یا ادبیات کفرآمیز کنار می زنند.
    در بهائیت مشغله های زیادی از طریق پروگرام های تشکیلاتی ملاقات های مکرر برای خسته کردن و تلف کردن وقت افراد ایجاد می کنند. در فرقه بهائیت جلسات پر جلوه می شود و فشار بی وقفه و شدید وجود دارد. بهائیت علاوه بر آن که ساخته مستقیم صهیونیست ها و در جهت منافع آنهاست، تهدیدی برای سلامت فکر و جان خانواده و جامعه نیز هست.
    و اینک هزاران فرد گرفتار و اسیر چنگال های اختاپوسی این فرقه مخوف هستند و من به عنوان فردی که از این فرقه رهایی یافته و با تمام وجود معنی آزادی را درک می کند به مسلمانان آزاد و رها از امر و نهی توصیه می کنم مراقب فرزندان خود باشند مبادا بهائیان با وسوسه های فریب انگیز آنها را به دام اندازند و آنان را برای همیشه از نعمت آزادی و انسانیت محروم نموده و به ربات های تحت اختیار تبدیل کنند.
    در آخر لازم می بینم از سایت های همراه و همسو کمال تشکر را به جا آورده و همچنین از روزنامه کیهان به علت این همه دقت، تیزبینی و اطلاع رسانی بجا و کامل در موقعیت زمانی مناسب و همچنین فرصتی که به من و امثال من برای ابراز عقیده می دهند صمیمانه تشکر می کنم و به خوانندگان عزیز کیهان نوید می دهم که در آینده ای نه چندان دور رمان دیگری جهت روشنگری بیشتر ارائه خواهم نمود و در ضمن برای مصاحبه و سخنرانی در مجامع مختلف تلاش می کنم و بدین طریق به همه بهائیان اعلام می کنم که در این جلسات حضور یابند و فریب تشکیلات را نخورند. با امید فرج آقا امام زمان (عج) در اسرع زمان.



    والسلام علیکم و رحمه الله.



    امیر ::: سه شنبه 86/3/22::: ساعت 10:53 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ازت می خوام حتی اگه پشت هزار تا کوه باشی

    یادت باشه

    چراغ خونمون واسه تو روشنه

    ..

    .

    یادت باشه حتی اگه من نباشم

    یکی تو رو تو خونه فریاد می کشه

    ..

    .



    امیر ::: دوشنبه 86/3/7::: ساعت 2:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    تموم دنیا را گشتم تا تو را یافتم


    از میون تمام عشق ها فقط عشق تو را باور کردم


     


    تو بودی که جون سپردی به درد هایم


    اشک ریختی همپای من در شب های سردم


     


    تو باورم کردی ،در حالی که از همه بریده بودم


    به من زندگی بخشیدی ،در حالی که مرده بودم


     


    عشق خویش را در وجود م روانه کردی


    آهنگ  کلا مت را در گوشم زمزمه کردی


     


    منو تنها نگذار ، نزار غم بیشنه تو چشام


    نزار که تنهایی بیفته به جونم


     


    تو را یافتم و شدی تمام زندگی من


    پس نزار خراب بشه رویای شیرین من




    امیر ::: شنبه 86/2/29::: ساعت 10:15 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    sokhane eshgh

    امیر ::: چهارشنبه 86/2/26::: ساعت 8:16 عصر
    نظرات دیگران: نظر


     


    چگونه باور کنم؟
    نگاهت؛بیانگر راز دلت نبود!
    کاش این چنین بود........
    نمیدانم
    رفتنت را؛به پای کدامین گناه خود بگذارم؟
    عشقم؟صداقتم؟شاید هم صمیمیتم؟
    بگو تا بدانم
    من که تو را؛بارها و بارها از آن خود دانستم
    حال چگونه باور کنم؟
    که مرا؛برای همیشه تا ابد و تا قیامت.......
    ترک کرده ای؟....
    چگونه باور کنم؟........
    بی وفا.........



    امیر ::: دوشنبه 86/2/24::: ساعت 4:35 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    دوست داشتن کسی که سزاوار دوستی نیست ، اسراف در محبت است . اگر میخواهی همیشه آرام باشی ، دلگیریهایت را روی ماسه و شادیهای خود را بر روی سنگ مرمر بنویس. اگر کسی را دوست داری که او تو را دوست ندارد ، سعی نکن از او متنفر شوی، بلکه سعی کن او را فراموش کنی



     


       




    قلب من



    امیر ::: دوشنبه 86/2/24::: ساعت 4:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     


    همیشه برای کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه... واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه ‏داری و اشک میریزی برات اشک میریزه... برای کسی غمگین باش که در غمت شریکه... عاشقه کسی ‏باش که دوستت داشته باشه




    امیر ::: دوشنبه 86/2/24::: ساعت 4:22 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    اگه قرار باشه منم یه روز مثله ژول ورن دور دنیا رو بگردم اونم تو80روز ترجیح میدم دور تو بگردم چون تو دنیای منی.


     


    خنده آدما همیشه از دلخوشی نیست،گاهی شکستن دل کمتر از آدم کشی نیست ،گاهی دل آنقدر تنگ می شه که گریه هم کم میاره ، یه حرف ساده هم گاهی چقدر غم میاره


     


    هر چندتا تو منو دوست داری من یه دونه بیشتر دوست دارم میدونی اینجوری خوبیش اینه که حتی اگه منو دوست نداشته باشی باز من یه دونه دوست دارم


     


    یکی دلش به حال ماهی میسوزه،یکی دلش به حال ماهیگیر میسوزه... اما هیچکس دلش واسه تو که سر قلاب بسته شدی نمیسوزه:ِ


     


    شبی گفتم به سیگار که از جانم چه می خواهی درون دود خود بنوشت غمت را میخورم


     


    عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من* شب هجران نکند قصد دل آزاری من* روزگاری که جنون رونق بازارم بود* تو نبودی که بیایی به خریداری من*


     


    آن باش که هستی و آن شو که توان بودنت است دوست واقعی شما کسی است که هیچ احتیاجی به شما ندارد ، اما باز هم دوست شماست


     


    اگه نیوتن قبل از مرگش صورت ماه تو رو می دید معنای حقیقی جاذبه رو می فهمید


     


    به عشق گفتم : تا تو رو دارم تنها نیستم من رو تنها گذاشت و رفت .... به احساس گفتم: تا تو رو دارم تنها نیستم من رو تنها گذاشت و رفت ....به وفا گفتم: تا تو رو دارم تنها نیستم اونم من رو تنها گذاشت و رفت.... ولی وقتی به تنهایی گفتم: تا تو رو دارم تنها نیستم ، موندو همدمو مونسم شد.



    امیر ::: پنج شنبه 86/2/20::: ساعت 4:55 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     بخونید بهتون خوش بگذره

    man to donya 4chiz o doost daram ;too asemon khodaro ,to zamin khodamo,to khodam ghalbamo,to ghalbam toro...


     


    ترکه سوار تاکسی بوده موقعی که میخواسته پیاده بشه راننده بهش میگه: آقا ازاون در پیاده شو این ور زن و بچه نشسته. ترکه میگه نه و هی زنه رو هل میده که پیاده شه. راننده شاکی میشه میگه: آقا ازاون طرف پیاده شو. ترکه میگه: بابا کفشامو موقع سوار شدن اونور در آوردم


     


    ترکه میره خرش رو بفروشه وسط راه خوابش میبره ... وقتی بیدار میشه میبینه خرش داره پول میشمره


     


    به ترکه میگن :میدونی به نفت میگن طلای سیاه؟ ترکه فرداش یه 20 لیتری میندازه گردنش


     


    ترکه می ره بانک وام بگیره، ضامن نداشت، منفجر می شه! ترکه میخواسته آب بخوره ، آب نبوده تیمم می کنه


     


    پسر ترکه تو پارک با یه دختره قرار گذاشته بوده ، بعد همین که داشتن حرف میزدن یهو دختره میگه : وای بابام از دور داره میاد ترکه : بابات تا حالا منو دیده ؟ دختره : نه ترکه: اینکه ترس نداره ، بهش بگو من داداشتم


     


    روز بارونی یک راننده کامیون که ترک بود53 نفر رو توی یک حادثه می کشه . سروان اداره رانندگی ازش ماجرا رو می پرسه ؟ - والا .. جناب سروان .. ما داشتیم رانندیگی می کردیم که یهو یکی از چرخها ترکید و کنترل کامیون از دستم خارج شد . تو جاده ای که می رفتیم دیدیم 50 نفر اینور خیابون ایستادن و 3 نفرم اونور .. با خودمون گفتیم 3 نفر بمیرن بهتره تا 50 نفر . برای همین فرمون رو انوری گرفتیم . - آخه مرد حسابی .. پس چه جوری 53 نفر مردن ؟؟؟!!! -راستش .... داشتیم به طرف اون 3 نفر میرفتیم.. دو تاشون فرار کردن طرف اون 50  نفر


     


    ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی


     


    کاش می شد گریه را تهدید کرد کاش می شد خنده را تمدید کرد کاش می شد از میان لحظه ها لحظه دیدار را نزدیک کرد



    امیر ::: پنج شنبه 86/2/20::: ساعت 2:39 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 5
    بازدید دیروز: 33
    کل بازدید :353978

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    جاده خدا
    امیر
    خوش برخورد

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    جاده خدا

    >>لینک دوستان<<
    پردیس
    دانشجوی دانشگاه المهدی
    محمدعلی مقامی
    منتظران ظهور
    بتلیجه
    هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند)
    یا اباصالح المهدی (عج)
    .:: در کوی بی نشان ها ::.
    دختر شهید
    سرای اندیشه
    .:: بوستان نماز ::.
    * مطالب علمی *
    معراج ستاره ها
    بهترین آرزو هایم تقدیم تو باد.
    مهر بر لب زده
    عشاق
    گروه تک تاز
    شب و تنهایی عشق
    حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد
    آقاشیر
    دریـــچـــه
    کـــــلام نـــو
    شلمچه
    کلبه عشق
    .:: رویش عشق::.
    تکنولوژی کامپیوتر
    یادداشتها و برداشتها
    ولایت تا شهادت
    رنگارنگه RANGARANGE رنگارنگه
    دخترک
    *اسرار موفقیت*
    فقط خدا رو عشقه
    برای اولین بار ...
    تمهیدات
    ایحسب الانسان ان یترک سدی
    یاد ارباب حسین علیه السلام
    رند
    پاک دیده
    پنجره چهارمی ها
    manna
    پرسش مهر 8
    آواز پرجبرئیل
    ساحل نشین اشک
    عشق الهی
    عطش
    دانلود download امپراطور دریا بازی موبایل نرم افزار کرک کد لینک
    به یاد شهدا
    جک ، اس ام اس و عکس در خنده سرا
    شهدای استان خراسان
    جامعه بانوان ابهر
    COMPUTER&NETWORK
    گچساران بلاگ عشق
    پاتوق دخترها
    تبادل لینک وافزایش بازدید
    تازه ها
    نگاه منتظر
    هرچه می خواهد دل تنگت بگو
    ثانیه
    کتابدار فردا
    به دادم برس
    فرجی دیگر
    مسافر عاشق
    خلوت من
    ابوالفضل فتحیان
    هدهد سرگشته
    فرشتگان
    خط بارون
    معراج مومن
    شریعت پاینده
    کلک بهار
    ازدواج
    بسوی ظهور ...
    زورخانه باباعلی
    قافله شهداء
    منطقه ممنوعه
    ستاد مردمی حمایت از تحریم کالاهای صهیونیستی
    کبو ترانه
    کبو ترانه تا بام ملکوت
    جزیره تنهایی من
    دوزخیان زمین
    پیامبر اعظم
    عشق و......
    تصویر تازه
    جمهوریت
    مذهب
    هیئت بقیه الله شهیدیه
    ماء طهور
    تخّلات خزان‌زده
    ناگفته های آبجی کوچیکه
    عــــشق کوچک
    آسمان سرخ
    عاشق دلباخته
    امیدزهرا
    شب مهتابی
    شعر و دل نوشته های اسارت
    تنهام نزار
    سروش بهاری
    شیعه مذهب برتر
    همسفر عشق
    حــــــکـــــمـــــت آ بـــــــــــاد
    کورش 2009
    عروسک تنها و دلتنگ!!
    عمو اکبر
    آبدارچی پارسی بلاگ
    شاهد
    شمیم
    شیلو عج الله
    وجودم بخاطر وجودش بوجود آمد
    السلام علیک یا صاحب الزمان
    عوامل پیشرفت ، راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
    زنان در جهان
    رنگارنگ
    حقیقت بهائیت
    یاد لاله ها
    مشکی رنگه عشقه
    مذهب فرهنگ
    lovlyworld
    گل نرگس Narcissus
    نورالهدی
    محبت
    اونایی که دوست داشتنشون سخته کسایی اند که بیشتر به عشق نیازمند
    چرک نویس های یک سردبیرجوان
    کبوترانه
    دل نوشته
    جالب وخواندنی از همه جا(((آسمون ریسمون)))........
    همه چیز...
    پرنسس کوچولو
    وبلاگ های قرآنی Quranic Weblogs
    غایب از نظر
    اقاقیای من
    توهمات قرن 21
    دیــار عـاشقـان
    خودت va خودم
    .: حرف دل :.
    اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
    تاریخ تمدن جهان
    دانشمند
    پروانه وار
    سلطان عشق
    سامانتا
    پرستوی مهاجر
    14 امام
    بدانیم
    سرزمین دور
    پرواز
    دختر و پسر ها وارد نشند اینجا مرکز عکس های جدیده
    محرما نه
    موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
    قدرت شیطان
    حریم یاس
    علم نوین
    فضول محله
    زیر آسمان خدا
    کجایند مردان بی ادعا؟
    رهگذر

    .•¤ خانه آرزو ¤•.
    دنیای امروز ما
    صور اسرافیل
    عاشقان میگویند
    تا ریشه هست، جوانه باید زد...
    جزیره ی دیجیتالی من
    دوستانه و صمیمانه
    خلوت تنهایی
    Esteghlal Ahvaz Football Club
    اس ام اس عاشقانه
    پشت جبهه
    شادی(زمزمه های دلتنگی)
    Ship & Naval
    اوریا
    ای گل طاها
    در گوشی با خدا
    رایحه طوبی
    بروز ترین و بزرگترین و بهترین مرجع رپ فارسی
    به احترام بهار بر پا
    انتظار
    به سوی حقیقت
    اس ام اس عاشقانه اس ام اس سرکاری - sms love - smsi.parsiblog
    گل یخ
    روح .راه .ارامش
    رایانت
    خاطرات عسل خانوم
    سئوالهای منتظر جواب
    علوم جهانی
    **** نـو ر و ز*****
    دین جوان
    باور
    نیروهای ویژه
    به راه لاله ها
    خاطرات
    معجزه ی شیطان
    پوتین خاکی
    اس ام اس سرکاری اس ام اس خنده دار و اس ام اس طنز
    صبا
    یاس کبود
    موجی عشق
    وبلاگ رسمی امپراطور دریا
    lovely
    یوسف
    نسیم فسا
    desperado bug
    طبیب عشق....
    اس ام اس و مطالب طنز و عکس‏های متحرک
    پروژه , پروژه های دانشگاهی ، پروژه های دانشجویی
    خنده بازار
    میکده
    یعسوب
    ما ایران
    jtvesal
    من ... تو ... باران
    دوستداران حقیقت
    تنگرا

    پاتوق جوانان
    Ghasedak
    یاد ایام
    emperor of the sea
    نسل برتر
    به خود آییم
    بی تو زندگی نتوا نم...نتوا نم...خدای من
    خورشید بی غروب
    دوست دارم تو تنها ارزویم باشی
    گذشته ... اکنون ... آینده
    عصر انتظار
    دانستنیهای علمی ، تاریخ، ترفند ، دانلود
    هواداران محسن چاوشى
    صدای پای ترنم...
    بهترین بهانه
    پنجره
    بقیه الله خیر لکم ان کنتم مومنین
    فریاد دل
    اینجا پرنده...
    پرسپولیس همیشه قهرمان
    خانواده و زندگی سالم
    کشکول صادق
    سرگرمی
    کوچه ام مهتابی است
    مجید-آریان-عشق-محجوبه
    توصیه هایی برای سلامت روح خودم وشما
    جوک اس ام اس های آف عاشقانه وضد حال
    جوک اس ام اس
    متن و شعر
    گلخانه
    Westlife Fans United
    به جای حرفهای همیشگی
    دنیای من
    آثار هنری گل سرخ
    تنها ترین تنها
    دلداده
    اسوه نخبگان

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<


    کاربردی ترین کدهای وبلاگ نویسان